| trimm E30 325!!!!!!! |
fradric | | 0 |
|
| 2,7 liters m20 ? |
E21_Rille | | 0 |
|
| Lilla sexan |
AndersG | | 0 |
|
| M5 3.6L pris??? |
Tobben | ulfson | 1 |
|
| trimmchip |
björre | | 0 |
|
| Hur stark kan M30 3,5 bli? |
Bengt-Magnus W | mackan325 | 2 |
|
| SI-Batterier |
ThomasPersson | mc_fox | 10 |
|
| Mappning av orginalsprut????? |
RILLE BRUHN | Martinfs | 2 |
|
| erfarenheter kring chipstrimmade 535E34'or sökes!!! |
323E21terror | | 0 |
|
| Hur stark kan M30 3,5 bli? |
Bengt-Magnus W | Schnitzer | 5 |
|
| Turboval till 325 E30 |
mc_fox | mc_fox | 3 |
|
| s14 råder (staker) |
JE | JE | 1 |
|
| hur bygga värmeavskärmnigsbox till open-air filter? |
schumi | MM | 5 |
|
| Dubbelturbo M20 |
Eric_R | w9816 | 8 |
|
| vatteinprutning? |
hawkaye | Cartman | 5 |
|
| tillbehörsbutiker i tyskland? |
Martinfs | enZzo | 6 |
|
| Automatlåda 735 |
Blown4Fun | BMW-Yoda | 3 |
|
| trimma 323/85a |
bmw 323 | bmw 323 | 3 |
|
| Strypt BMW arghhhh |
Carnal | Carnal | 19 |
|
| Tuning till 330 |
BMW330 | | 0 |
|
| Turbogrenrör E30? |
A. Johnsson | bmwandreas | 5 |
|
| Bygga eget sprut... |
Slimm | Eric_R | 4 |
|
| Katten bort |
peterlindeberg | Eson | 1 |
|
| Turbo bygge |
love bmw | rosa | 21 |
|
| 525:ans chip i en 325:a |
Aftermath | Mr. K | 1 |
|
| Borra m20 2.5 |
Peter | zigge | 13 |
|
| M3 3,0 grenrör |
Jesper_w | Jesper_w | 4 |
|
| Vilka lastbilar sitter Garret T04 i? |
jensws | Diesel_Power | 1 |
|
| Kolvar till 535 E28? |
cosworth | Hello Nasty | 1 |
|
| Chiptrim |
Pelle | L33t | 1 |
|
| M50 i en E30 |
325iT | Carnal | 8 |
|
| Bättre växellåda på M10-motor? |
Venom-X | hjorten | 6 |
|
| Diselfunderingar.... |
TDS THE BEST | TDS THE BEST | 5 |
|
| Höja varvstopp 518i 83 |
518i slow mobil | dragon | 3 |
|
| oljepump |
elin | | 0 |
|
| vad för grejer ska jag ha? |
mjule | | 0 |
|
| Bromsadapter? |
Kid | Pelle Persson | 3 |
|
| Sportfilter - Luftmängdsmätaren / Luftmassamätare? |
Eson | Eric_R | 9 |
|
| Din bil Ticco!!!! |
Oden | Ticco | 1 |
|
| NU är det dagt att inskaffa open air filter: men frågan är: JR eller K&N?? |
325Ci | Mate | 3 |
|
| 2,5 i e-21 |
hamann rules | Michael Nilsson | 3 |
|
| BMW 320 |
Kenneth | | 0 |
|
| Trim till M3 E30?? |
Oden | Oden | 2 |
|
| M20 2,5 Effektregister |
Michael Nilsson | Hazze | 2 |
|
| Chip! |
Frid | | 0 |
|
| hur många hk klarar växellådan på en 318 |
Tim_318i | | 0 |
|
| Kilander...... |
Tommy.N | Kilander | 3 |
|
| behöver hjälp angående kamaxeln! |
Lugi | | 0 |
|
| Dr Schrick eller Crane? |
"Lappen" | blixten | 3 |
|
| luft filter ger ingen effekt? |
Imre | Mercy-boy | 36 |
|
| Dr Schrick eller Crane? |
"Lappen" | riwa | 1 |
|
| 326 tic |
hamann rules | Slimm | 1 |
|
| skillnad på by-pass valve och dump valve? |
Ambush | Jesper_w | 3 |
|
| M3 E36 3.0 Spridare och bränslefråga |
RafkoM3 | | 0 |
|
| 325ix visco koppling |
Mix | Mix | 2 |
|
| m20 2,5 i e21 |
Michael Nilsson | | 0 |
|
| Hål i systemet, hög effekt förlust???? |
Taffy | Osprey | 30 |
|
| Hur får man mer drag i en 520 -94??? |
Jonas_L-dala | wozny | 1 |
|
| Köhler Racing |
BIMMER | QUAD | 2 |
|
| bur/båge för strippen..?? |
Kilander | Kilander | 6 |
|
| Motor m20 2,8L |
Bengan | kajje | 4 |
|
| är det lönt med trimkam? |
Martinfs | Martinfs | 3 |
|
| Motorkuddare e-30 |
bmwandreas | zigge | 1 |
|
| Lustgas i BMW |
Palm | zodiaken | 8 |
|
| JR eller K&N open air filter???? |
325Ci | sandgren | 9 |
|
| chip |
Vesslan_ | Jesperado | 2 |
|
| Haltec F7? |
cosworth | Pelle Persson | 2 |
|
| Vad för turbo i Audi A4 |
Topchop | Topchop | 4 |
|
| Fruktansvärt bra hemsida, fullspäckad med bilder |
Sammy Lundin | Rocca GTi | 8 |
|
| trimtips |
slimjim | pjotor | 2 |
|
| Mäta blandning med lambda+multimter? |
nct | Jim | 4 |
|
| 330ci-01 tips om lulllull mm |
min666 | ollen | 2 |
|
| Turbo m30 |
Frid | Turbosvennis | 5 |
|
| Chip |
Vesslan_ | | 0 |
|
| Motor byte E30!! |
Tunan | | 0 |
|
| 330ci-01 Behöver lite tips om trimning mm |
min666 | Asken | 1 |
|
| Trimning 323??? |
nasholm82 | Shadow | 3 |
|
| frågor om 318is E30 motortrimning. |
henrik rosengren | | 0 |
|
| Chip E39 528 -97 |
Tedde | Asken | 2 |
|
| Portad/omarbetad topp????? |
Taffy | Osprey | 2 |
|
| Vad är det... |
hugabuga | hugabuga | 2 |
|
| 318i -87 250 km/h??????? |
Taffy | fulingbusen | 4 |
|
| keramisk förnickling av grenrör |
BIMMER | Bonje | 4 |
|
| Hur får jag bort? |
Finkel | Rydberg | 1 |
|
| Chippa en M3!? |
LazerEye | bumper | 1 |
|
| ÖPPEN SPORTFILTER -- GODKÄNNER BILPROVNINGEN???? |
ERRA | Diesel_Power | 6 |
|
| 523 Chip |
Vesslan_ | | 0 |
|
| M5 3,6l chippning |
bayerischemotor | NoFear | 2 |
|
| Trimtopp |
Blarwp | | 0 |
|
| effektmätning |
marcus.a | mageng | 3 |
|
| Var hittar man plast delar typ skärmar, huv o.s.v? |
Thomas-72 | Sammy Lundin | 6 |
|
| trimning av M3 |
Jonas(81) | zigge | 14 |
|
| Bonje |
Finkel | Bonje | 1 |
|
| Effekt utan nytta |
MMM | MMM | 4 |
|
| Trimma 320i |
JockeK | AndersG | 5 |
|
| Short-Shift |
sandgren | Finkel | 23 |
|
| Lustgas på en M3 3.0 ? |
Ken | | 0 |
|
| TRIMMA EN M5 3.6 |
KaLLeSpeCiaaL | KaLLeSpeCiaaL | 10 |
|
| Chip + extractor + s-filter + s-avgassystem = ? |
Allen | Shadow | 9 |
|
| Trimchip Vs Varvskydd |
sandgren | Sammy Lundin | 8 |
|
| Chippa 730? |
Magnus18 | marcus.a | 8 |
|
| Hårdare ventilfjädrar M30 |
Ronnie79 | Tufve | 3 |
|
| Råd och Tips - Sportfilter |
Eson | Topchop | 1 |
|
| Skillnad m30 |
Bmw_e30 | Cartman | 13 |
|
| m20 2,5 i e21 |
Michael Nilsson | Michael Nilsson | 2 |
|
| Större motor i E30 |
Lundin | Spiidfriik | 2 |
|
| styrbox |
fulingbusen | bushman | 1 |
|
| Intercooler på E30!? |
Bmw Matte | | 0 |
|
| prisskillnad |
Pelle | Pelle | 2 |
|
| trött 320, trimma eller byta |
bjurhed | David | 1 |
|
| Grenrör M5??? |
Baltazar | mag | 5 |
|
| inget straff för chips |
Matthias | Davve | 2 |
|
| mer botten i en 318-93?? |
Crusty | KaLLeSpeCiaaL | 1 |
|
| 325 insug på en 328 (E36) |
Prim | Prim | 3 |
|
| Simons till E36 |
Johcarl | JONTAN | 5 |
|
| grenrörsbygge.... |
tretjufemman | Petri. | 4 |
|
| Vad för sprut? |
Antem | bmwandreas | 13 |
|
| Alpinamotor i e28 |
[vedder] | [vedder] | 2 |
|
| Vad e en diffad klump värd?? |
BMW-jonte | Bonje | 1 |
|
| Nån som chippat m3 3,0?? |
m3-94 | Purple | 4 |
|
| Drivaxlar! |
bmwandreas | mag | 1 |
|
| varvstopp.....plocka bort??? |
dragon | Taffy | 3 |
|
| Isolera bort ljud från sportavgasystem |
BeeMWe playboy | göran | 15 |
|
| #-serie med den ultimata motorn - bild- |
Kristian31 | 2002tii | 6 |
|
| Turbo installation på 525-88-E34 |
Niklas e34 | | 0 |
|
| Chiptrim på en 325i -94 (E36) ? Bra resultat ?? |
4606 | sandgren | 5 |
|
| Chiptrim 325i -94 (E36) !? Bra resultat ?? |
4606 | Jojje | 1 |
|
| trim |
nasse | Diesel_Power | 18 |
|
| Turbovänner,nu måste jag ha lite hjälp........... |
BIMMER | TED | 3 |
|
| vi är visst två |
Petri. | Petri | 1 |
|
| is i 2 |
JE | | 0 |
|
| Jesper |
Petri. | Jesper_w | 3 |
|
| varvstopp.....plocka bort??? |
dragon | | 0 |
|
| Godkänner besiktningen detta? |
PowerPad | PowerPad | 4 |
|
| Kamaxel -318 E30 |
Bonje | Brutus | 3 |
|
| 8:a i e36? |
AndersG | Gerhard | 8 |
|
| Fråga! Trimdelar M535i |
Bam | Hello Nasty | 11 |
|
| Erfarenhet av ProSpark...?? |
Petri | | 0 |
|
| Manuell vxl och mer hk i 745 |
mikael | 635 Turbo | 16 |
|
| Sportluftfilter |
viruz | jörgen nymann | 2 |
|
| Kommentarer om era trimningar |
holmis54 | jörgen nymann | 13 |
|
| Trimkam |
JockeK | E28 | 5 |
|
| katalyator |
björre | | 0 |
|
| besiktningsfråga igen om 325 |
airman | quixotic2 | 23 |
|
| Trimning av Bmw 320i |
drickarn | | 0 |
|
| Chipsa 535:a -87 ? |
E28 | E28 | 4 |
|
| Bättre med ostbågar??? |
Stente | göran | 29 |
|
| Bromsservo på turbo!!!! |
SEpe | Gerhard | 2 |
|
| NOS |
Mr M Power | Mäkinen | 9 |
|
| dåligt laddtryck 745i |
mikael | Hello Nasty | 2 |
|
| luftfilter+chips |
Rolv | /// M /// | 4 |
|
| 325 tds (E36) grenrör |
BIMMER | | 0 |
|
| Turbo konventering |
Cabman | NoFear | 3 |
|
| trimning utan turbo 325:an |
airman | Bonje | 1 |
|
| Extractor rör till E30/E36(325)=samma fäste?? |
klmjgust | bmwandreas | 4 |
|
| org laddtryck 745i ? |
mikael | BMW-Yoda | 1 |
|
| Effektmätning i Uppsala? |
Darklight | Bonje | 1 |
|
| 325 Turbo |
Fredrik K | | 0 |
|
| M5 växellåda på 540. |
Kid | göran | 5 |
|
| 328 motor i 320 |
mc_fox | RG | 5 |
|
| M3 Turbo, Hur mycket effekt kan man hämta? |
Bonje | 635 Turbo | 29 |
|
| Porta topp. |
Henrik Fredriksson | Hello Nasty | 31 |
|
| trimmning e28 535i |
Stenmark | | 0 |
|
| Tips önskas 323 2,5 => mer effekt |
Hallå Eller | Krister Andersson | 1 |
|
| Mahle lågkompressionskolvar |
Alecci | Jesper_w | 3 |
|
| m3 e30 diff vs. 325i diff ? |
luften | Koni | 2 |
|
| Hjälp!! Trimma 528i e28!!! |
Lundin | Lundin | 8 |
|
| Stroka ner en M30 |
Brutus | Jesper_w | 4 |
|
| Kompressor 530 V8 |
/// M /// | rawlaw | 1 |
|
| Oktantal vid mappning! |
Hello Nasty | Sammy Lundin | 3 |
|
| e30td grenrör på 325!!!!! |
SEpe | SEpe | 3 |
|
| Rullande landsväg ?? |
Petri | Bonje | 3 |
|
| En tanke om turbotrim |
Diesel_Power | Jesper_w | 12 |
|
| m5 |
bmwm5 | Ivar Findin M5 | 1 |
|
| Högt tickande på M50 motor (E36 325) |
ErikNilsson | ErikNilsson | 2 |
|
| Stark drivlina 733? |
nct | kackidojan | 1 |
|
| Turbokovertering |
Blarwp | jocke980 | 1 |
|
| M3an går upp i temp |
M3gt312 | pjotor | 3 |
|
| Vad pallar drivlinan? |
fartoflakt | | 0 |
|
| Hur "trimma" en 320 I -85 |
BMWEDDA | nos | 7 |
|
| extraktor |
M.Thelin | Spiidfriik | 6 |
|
| Chip......M535 -87 |
ponken78 | Antem | 4 |
|
| 325i med GIK turbo kit |
airman | airman | 6 |
|
| Hamann till e36 |
AndersG | powerkjell | 1 |
|
| Lambdamätare?? |
JONAS BMW CS:4338 | JONAS BMW CS:4338 | 3 |
|
| TRIMKAM |
viruz | Philip Hedberg | 10 |
|
| Effektökning!!!! |
hjorten | | 0 |
|
| Bilder på turbokonverteringen av min 325:a |
Bonje | Bonje | 5 |
|
| 3,5 liters motor i E30 (en gång till) |
Alecci | Sammy Lundin | 20 |
|
| bästa chipleverantören |
lefe | Henrik Fredriksson | 9 |
|
| avgastempmätare (vars köpa) |
perdjin | | 0 |
|
| Chippnig av 525 e34????? |
anderz | göran | 14 |
|
| chip till 318is -90 16v, möjligtvis kammar också! |
johankihl | | 0 |
|
| Chip 750i E32 |
Schnitzer | Jesperado | 1 |
|
| Skillnad mellan 316 och 318? |
powerkjell | powerkjell | 8 |
|
| Hur montera turbo?? |
André | Jesper_w | 14 |
|
| 325 turbo blir för varm ? |
turbopinaren | Jesper_w | 3 |
|
| Powerglide |
635 Turbo | Jesper_w | 5 |
|
| M3 E30 låda på 325 -88 bara jag som lyckats? |
ZAK | zigge | 28 |
|
| Trimkam till M40 |
bmwdriver | | 0 |
|