|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet var man kan hitta regler gällande bur/båge, kardanring mm när man kör rattlåsrace under 12 sek på 1/4 mile. det blir väll tvunget till nästa år då jag hoppas komma under 12 sek med marginal.. sluta vela ladda mera.!! //Kilander (12.3s 192km/h) | |
|
Tjena! Jag vet tyvär inget om dethär med bur..... men jag är ganska nyfiken på vag som blir nytt på bilen tills nästa sesong??? Hur gick det med bilen efter Kinikulle, är den uträtad en? /Bonje Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
Sammy Lundin |
ring till bilsportsförbundet, jag har inte nummret men dom kan svara på allt. Kilander: kör du den röda riegerstylade med volvoturbo motor? MAX power |
|
Ok, får ta och ringa dom.. Jag har inte riktat den än, känner en som har riktbänk och ska hjälpa mig men han har typ häcken full.. Vill ha det gjort så fort som möjligt nu så man kan åka och mappa den nånstans.. men men det är ju ett tag kvar till sommaren så det ordnar sig nog. det blir inga stora ändringar till nästa år, måste ju få den att gå som den är först.. men jag det som ska till är riktiga däck, nya drivaxlar samt en tändförstärkare och annan tändspole så det går att ladda lite mer utan att det misständer.. ingen som har nått till salu föresten lr vet var man hittar det billigt?? Lundin: nej jag kör inte den, jag kör en silvrig E30 335 (3.5l turbo) med bukla i dörren och nu även med ganska buklig bakdel..! //Kilander (12.3s 192km/h) |
|
Sammy Lundin |
jag har dig på film på datorn när du kör på emmaboda... du skulle hört vilket tryck det var på läktaren när du klev av. jag o polarna blen mäkta imponerade... det e så fräckt med en "skabbig" (ursäkta utrycket) bil med sjujäkla prestanda. då känner du kanske andreas med en röd 142:a turbo med 402 hk. han håller väl till i dina trakter eller? en kompis till mig har lite kontakt med honom och han sa att han visste vem du var... jag vill oxå ha överladdning... e den till salu? eller du kanske råkar känna till något annat värstingbygge, helst e30.. sug eller övertryck spelar mindre roll. bara det går FÖR fort. hade varit kul med en 3,2 m3 motor i min, eller 3,6-3,8 m5... det får bli drömmar tillsvidare. MAX power |
|
så du har mig på film.. finns den på nätet eller är det din egen?? jo Andreas känner jag, han och några polare kör ju 201m på tid i hällekis (ligger utanför kinekulle) så jag har varit där och gasat ett par gånger.. till salu.? jo allt är ju till salu till rätt pris.. men inte förns efter sommaren isåfall.! vet tyvärr ingen annan värsting E30 häromkring men jag är rätt sugen på att knåpa ihop nått med antingen en s50 3.2l sug eller s38 3.8l med överladdning.. vi får väll se vad det blir till sommaren 2003..?! //Kilander (12.3s 192km/h) |
|
|
Sammy Lundin: du skrev du hade mig på film?? finns den på nätet nån stanns..? nån annan som vet kanske..? //kilander (12.3s 192km/h) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.