AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
922

Hjälp!! Trimma 528i e28!!!

Lu
273
Lundin
BMW M5 -99
tjena! har precis köpt en 528i -83. Vad finns det för trim vad ger det, samt hur mycket kostar det?
Tacksam för svar!

kackidojan
crane,trimmkamm,chip,luft,filter,plana toppen,stor efekt blir det omman för en ganska liten penning med bara kamm och topp
Lu
273
Lundin
BMW M5 -99
Vad kostar de olika grejorna samt hur mycket effekt vinner man på det? känner du nån som gjort det? så motorn håller för allt det menar jag. vad är crane??
kackidojan
crane är en kamm tillvärkare dom gör trimm kammar .jag tycker att du ska byta kamm och setta dit ett extraktorgrenrör då kommer du att bli nöjd det kostar inte så mycket . orginal gren röret är en väldigt efäkt förlust..
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Jag har trimkam i min 528i och den går snabbare. Har även JR sportfilter.... Så den går finfint nu =)

Kostar några tusenlappar bara

///Tomas
528i -86
Lu
273
Lundin
BMW M5 -99
vart kan jag få tag på dessa grejer??? och vad kostar det?
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
ta en titt på Länk

Där finns länkar och priser på trimkammar och en amssa annat trim till BMW 5-serien E28. Endast E28!

///Tomas
528i -86
kackidojan
www.bildelsinporten.se

gasen
Lu
273
Lundin
BMW M5 -99
Har kollat på dedär sidorna nu men det känns lite sådär att lägga ut 6-8000 på en bil som jag har fått (säger väl en del om att den inte är det finaste exet oxå) går det att få tag på sådana grejar begangade?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.