|
|
|
|---|---|
|
tjena! har precis köpt en 528i -83. Vad finns det för trim vad ger det, samt hur mycket kostar det? Tacksam för svar! | |
kackidojan |
crane,trimmkamm,chip,luft,filter,plana toppen,stor efekt blir det omman för en ganska liten penning med bara kamm och topp |
| Vad kostar de olika grejorna samt hur mycket effekt vinner man på det? känner du nån som gjort det? så motorn håller för allt det menar jag. vad är crane?? | |
kackidojan |
crane är en kamm tillvärkare dom gör trimm kammar .jag tycker att du ska byta kamm och setta dit ett extraktorgrenrör då kommer du att bli nöjd det kostar inte så mycket . orginal gren röret är en väldigt efäkt förlust.. |
|
Jag har trimkam i min 528i och den går snabbare. Har även JR sportfilter.... Så den går finfint nu =) Kostar några tusenlappar bara ///Tomas 528i -86 |
|
| vart kan jag få tag på dessa grejer??? och vad kostar det? | |
|
ta en titt på Länk Där finns länkar och priser på trimkammar och en amssa annat trim till BMW 5-serien E28. Endast E28! ///Tomas 528i -86 |
|
kackidojan |
www.bildelsinporten.se gasen |
| Har kollat på dedär sidorna nu men det känns lite sådär att lägga ut 6-8000 på en bil som jag har fått (säger väl en del om att den inte är det finaste exet oxå) går det att få tag på sådana grejar begangade? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.