|
|
|
|---|---|
|
HEJ! KAN NÅGON SVARA PÅ FÖJANDE: JAG HAR MONTERAT ÖPPEN SPORTFILTER OCH DRAGIT ETT ALU-RÖR FRÅN UNDER SIDAN AV FRAM SPOILERN OCH UPP TILL FILTRET.NU VET JAG INTE OM BILPROVNINGEN GODKÄNNER DET,FÖR ATT DET VAR GANSKA BÖCKIGT OCH SVÅRT ATT FÅ IN DET I RÄTT LÄGE. MVH.E | |
|
Jodå det godkänner dom. Det är inte svårare att få igenom något bara för att det var svårt att montera ;) MVH Topchop |
|
KaLLeSpeCiaaL |
klart att man får ha det,men se till att allt sitter fast ordentligt,i mina bilar har dom pillat o kollat att dom sitter ordentligt, ett tips för att detta ska funka 110% att du verkligen får mer effekt=bygg värme skölld i aluminium,samt dra ett rör under frontkjolen upp till filtret,men kom ihåg att lägga alugaller i början av röret så du slipper stenar,mm i motor-rummet att tänka på: kör mycket lungt i början på vintrarna då motorn e kall o klimatet,(temp måste byggas upp i motorn)eftersom den suger i sig det iskalla luftet och i massor ,vilket inte är bra för motorn |
KaLLeSpeCiaaL |
NÄSTAN SÅ ATT JAG REKOMMENDERAR ORIGINAL BOX PÅ VINTRAR OM JAG SKA VA ÄRLIG,MEN PÅ SOMMARN FINNS INGET BÄTTRE ÄN OPEN-AIR KIT |
|
På vilket sätt är det skadligt för motorn att suga i sej kall luft? Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
|
JAG TACKAR ALLA SOM SVARAT PÅ MIN FRÅGA. MVH.E |
|
Diesel_Power |
spiidfriik, han menar väl nåt i stil med att motorn kommer upp i arbetstemp långsammare, vild gissning dock Turbo Diesel är det enda rätta |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.