|
|
|
|---|---|
| Någon som provat eller har erfarenhet av chipsa en 535:a -87,den har Motronic så det går,men ger det någon effekt?,eller är det bara att kasta pengarna i sjön,jag förväntar mej inga underverk,men känner man verkligen någon skillnad!!!.Tänkte kombinera det med filter och sportsystem till att börja med. | |
Paap Reeder |
Hej! Läs igenom "Bättre med ostbågar" längre ner i forumet och bilda Dig en egen uppfattning. MVH /// Paap Reeder |
| Finns ingen återvändo,estrella trimmning är redan beställd...3500:- monterat och klart.Dom påstod att optimeringen av databoxen skulle ge 16-17hk,får jag ut hälften är jag mer än nöjd.8dagars "öppet köp" hade dom också,tror inte dom vågar erbjuda det om dom inte visste vad dom pratade om,men funkar det inge bra så får jag väl göra som dej Paap Reeder och byta slutväxel,ska i alla fall byta filter och montera på ett sportsystem.Vore kul med en annan kam och lite bearbetning av toppen också,men det får bli en senare fråga. | |
mag |
Hur gick det? mag |
|
Jodå den är chippad nu,och visst är det skillnad.Det blev ingen aha upplevelse,men nog tycker jag att det blev skillnad.Jag har ett Jr filter och ett sportsystem också nu,så visst är den lite piggare.Funderar på ett extractor rör och en ny kam också.Någon som vet om "röret"gör någon skillnad på M30 motorn ? MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.