| Vad ska man tänka på e-28 |
Patte | Karl Wågman | 2 |
|
| Byte av kamaxel? |
bluum | | 0 |
|
| Avgasvärden??? |
per_j82 | lantz | 2 |
|
| Smatter från kompressorn till luftkonditioneringen |
joafr | Asken | 2 |
|
| Hjulvinklar |
ridern | | 0 |
|
| E39 - Lossa dämparna bak?! |
LooseNoodle | | 0 |
|
| AC-problem i E34 |
Greger | | 0 |
|
| Ojämn gång i min 525 -89 |
Lasseman | brani | 1 |
|
| Olja |
bigernie | | 0 |
|
| får jag på 235 fram |
mandoo | Matte | 2 |
|
| Vindrutetorkare |
Christer | David | 1 |
|
| Klocka/Varvräknare |
ronnie | Nisse | 2 |
|
| Glapp i spindellederna - yttring? |
Guru | Guru | 2 |
|
| Svarta lysen fram |
phiber | catzon | 1 |
|
| Bilbyte...njjjaeee eller kanske... |
Stente | Stender | 1 |
|
| Ljuger "Getriebeprogram"? |
\\B M W 540IA -93// | \\B M W 540IA -93// | 9 |
|
| Specialverktyg E39 |
Perra | patsch | 1 |
|
| Halvljusautomatik |
Urslund | PJ | 1 |
|
| Låsta bromsar E28 |
nct | nct | 4 |
|
| Dragkrok E34 |
Hampa | Hampa | 2 |
|
| 525 lambdasond |
per_j82 | | 0 |
|
| BELYSNING |
Dexx | Zhivago | 3 |
|
| Biltema sportfjädrar |
Mogge | sunken | 5 |
|
| Min 535:a låter när jag stänger av den. |
Dannemann | Gerhard | 6 |
|
| ställbara dämpare |
BMW-Danne | Davve | 1 |
|
| 525tds |
Lacrits | BMW-Danne | 1 |
|
| Diffklump till 535 E28 |
marli | JONAS BMW CS:4338 | 9 |
|
| Ojämn tomgång |
Johan Andersson | JONAS BMW CS:4338 | 4 |
|
| Termostat |
Perra | | 0 |
|
| Tändmodul...M535 |
ponken78 | JONAS BMW CS:4338 | 1 |
|
| Hjälp....startproblem??? |
ponken78 | | 0 |
|
| M535i går dåligt kall HJÄLP!!!!!! |
Manga | Nisse | 1 |
|
| Korrigeringskoefficient för beräkning av förbrukning |
catzon | | 0 |
|
| Bensinpump M535 |
ponken78 | JONAS BMW CS:4338 | 3 |
|
| Hankook däck? |
ridern | Richard | 3 |
|
| Däcktryckmed 235x40x18 Dunlop SP9000 på 530i ? |
Totte | Roger | 8 |
|
| Kylproblem 535 E34 |
Greger | Greger | 5 |
|
| Bränsleförbrukning 530 |
Nilsson | Melin | 3 |
|
| Skrammel i bakre delen av bilen |
Nilsson | Nilsson | 4 |
|
| Sänkning av E39 |
Anders Thorssell | Ingo | 3 |
|
| Yttertempgivaren E39 |
MatsLkpg | MatsLkpg | 4 |
|
| Garagedomkraft 525 Touring |
JoNy | MatsLkpg | 2 |
|
| Ojämn tomgång M535 |
ponken78 | MatsLkpg | 2 |
|
| Däckdimension? |
pakruhn | Jocke W | 6 |
|
| Kardanglapp? |
JoNy | | 0 |
|
| Färddator till en E39 |
leksa | leksa | 1 |
|
| 3,5/2,8 insug |
Puppe | micke t | 2 |
|
| Hjälp med att koppla in E l-hissar på en E28:a........ |
Ricke | Ricke | 10 |
|
| bränsleförbrukning 525 vs 535 e34 |
fälgfixaren | Dannemann | 11 |
|
| 525tds aut. 92mod med for lite drag. |
surr | BMWUFFE | 3 |
|
| Kolla här |
Bjudko | | 0 |
|
| Ökad bensinförbrukning med breda däck? |
Johcarl | MatsLkpg | 2 |
|
| 518iS 87:a |
Bjudko | | 0 |
|
| "Direct Air Kit" till m535i |
Manga | Bladh | 5 |
|
| fjäderbyte |
vanos | kentsamuel | 1 |
|
| Nöter bakdäck |
ridern | Marvin | 3 |
|
| Ta bort handtag |
ridern | ridern | 2 |
|
| Pip i framhjulet |
halmstad1 | ridern | 6 |
|
| oljeförbrukning igen!!!! 525 E34 |
fredde60 | tvf | 1 |
|
| 540 som går när den vill. |
Bmw 540 | PJ | 5 |
|
| Ta bort vxl-knoppen? |
Davve | Preben | 3 |
|
| oildrucksensor |
lizard | | 0 |
|
| -01 baklysen på -97 E39? |
Ingo | Magnus M | 7 |
|
| Elhissars funktion |
Lasse I | | 0 |
|
| Har 528i nivåreglering som standard? |
henrico | Magnus M | 6 |
|
| Reservdelspriser |
Anders R | Majk | 5 |
|
| skakig gång |
jesus | dbgnu | 5 |
|
| Kall motor - Dålig tomgång |
Ticco | Ticco | 12 |
|
| Justering av glapp i styrningen ? |
wozny | Preben | 2 |
|
| Olja till 520-85 |
nissepower | Preben | 2 |
|
| El-fel som gör så att panelen blinkar till |
elgholm | elgholm | 2 |
|
| Service 1 & 2 |
phiber | catzon | 4 |
|
| Oljebyte??? |
sjobusen | catzon | 2 |
|
| Importör |
Jojje | catzon | 5 |
|
| Däckdimension på 528i -98 eller -99 |
henrico | catzon | 6 |
|
| Nollställa serviceindikatorn funka inte för mig?? |
Majk | catzon | 2 |
|
| Byte av fjädrar fram |
Mangan | Mangan | 5 |
|
| En fråga angående 535 E28! |
cosworth | cosworth | 2 |
|
| oljeförbrukning!!!!!! |
fredde60 | GORMO | 4 |
|
| Demontera/montera framrutelisten på E28 |
Zmurfen | Ticco | 1 |
|
| Abs |
Antem | Pontus | 3 |
|
| Dragkrok E34 |
Greger | Davve | 9 |
|
| Billiga däck? |
Joddela | Davve | 2 |
|
| Pendlande acc |
Peatcom | bante | 6 |
|
| skakigt |
525 | Bus | 5 |
|
| Koppling |
Jacobian | Preben | 2 |
|
| Skumma dämpare bak |
Peatcom | Peatcom | 4 |
|
| BILTEMAS Kvalitet |
Paap Reeder | Osprey | 6 |
|
| Elektrisk bakrute gardin funkar ej. |
Joddela | | 0 |
|
| Silentblock |
Mogge | Paap Reeder | 2 |
|
| glapp i ratten (E28, 518iS -88) |
tompas | Bert-Ola Runeson | 8 |
|
| Stor eller liten klima/dator |
alfista | Björsa | 9 |
|
| tändstift |
Gofa | MG | 2 |
|
| Bromsbelägg e34 |
Keiser | Gerhard | 1 |
|
| Hoppig bakvagn |
ALEXINI | | 0 |
|
| Avgasläckage... |
ponken78 | | 0 |
|
| Beg 523,528 |
Christer Nilsson | | 0 |
|
| Taklucka |
Antem | | 0 |
|
| Kan man sätta dit en intercooler på en 525td |
Magnus Hallman | Magnus Hallman | 7 |
|
| Värme e34 |
zachary | Marvin | 6 |
|
| Knappar till klima spruckna |
Urshult | Urshult | 8 |
|
| Bränslefilter 535 i |
ponken78 | Ticco | 1 |
|
| Bättre väghållning |
Daniel Nyman | Daniel Nyman | 5 |
|
| Vilket värde har en importerad E34 525I 24V -92 |
Hårschmacka | Jesper | 1 |
|
| Special price for you, my friend!!! |
Stente | | 0 |
|
| 7 serien soffa till 5 serien? |
ludde | | 0 |
|
| Söker ett proffs |
Roxy | Maurixt | 4 |
|
| Larmtrubbel |
Stente | Ingo | 1 |
|
| Dator,Telefon,Dioder i fäddator |
Anders Nilsson | Asken | 3 |
|
| ESD Regelt |
no_one | no_one | 3 |
|
| En 523IA -00 hos http://www.processanalys.se |
523:an | | 0 |
|
| alpina B7 |
Issa | Matte | 1 |
|
| Hjälp snälla !!!!!!!!!!! |
525 | 525 | 3 |
|
| motor byte 525i 12V till 24V |
CeDEe | | 0 |
|
| Oren gång |
leri | | 0 |
|
| 525 E34 - fälg-dimension?? |
Olof | Olof | 4 |
|
| Däckdimensioner |
ridern | ridern | 5 |
|
| 520 |
L98 | pettan | 2 |
|
| automatlåda, hållbara? |
Manga | | 0 |
|
| Framvagn E34 |
Greger | Greger | 2 |
|
| Kupe´filter??? |
Andreas Thorell | Andreas Thorell | 2 |
|
| E 39 540 Ngn som råkat ut för läckage grenrör/avgaspackning? |
Asken | | 0 |
|
| X-1R? |
per_j82 | Kenny Starfighter | 1 |
|
| Hur byter man/kollar man oljan i Bakaxeln och Växellådan??? |
per_j82 | Kenny Starfighter | 3 |
|
| Byte av grill på E39 |
Anders Thorssell | Anders Thorssell | 2 |
|
| Nån som vet |
525 | | 0 |
|
| Motorolja i M20? |
per_j82 | Anders S. | 3 |
|
| mystisk sensor kanske?!?!? |
tarzan325 | Thomas S | 2 |
|
| 518-emblem? |
tompas | Jörgen | 13 |
|
| Sensor för glödtrådsvakt. |
Otto | Otto | 3 |
|
| Kamrem 525i -90. |
zachary | Eriksson | 3 |
|
| ojämn gång |
MG | eddie | 7 |
|
| 525 executive |
528ia | ollen | 3 |
|
| Montera kromlist under vindrutan E28 |
marli | Greger | 3 |
|
| 523 eller 528????Hmm.... |
Jojje | Jojje | 10 |
|
| lustigt oljud i E34 |
tarzan325 | per_j82 | 5 |
|
| Airbag lampan tändes |
joafr | Jörgen | 4 |
|
| Skillnad på td&tds förutom hk |
Magnus Hallman | NoFear | 3 |
|
| Bakljusar e28 |
Maurixt | Tufve | 1 |
|
| Lufttryck / toe in |
Greger | Greger | 2 |
|
| M5 bromsar |
BMW-Danne | Ticco | 5 |
|
| Bultmönster |
ridern | Davve | 7 |
|
| När är det dags för service??? |
per_j82 | Dexx | 4 |
|
| elhiss bak har dött |
Baader | Rubberman | 1 |
|
| Hur få bort sprayfärg? |
marli | ridern | 6 |
|
| Eftermontering nackstöd E-34 |
Hernan | Rubberman | 2 |
|
| Läder |
dclemme | dclemme | 2 |
|
| Halvljusautomatik Importerad 530 -95 E34 |
Nilsson | tarzan325 | 6 |
|
| klimator |
bomi | MW | 2 |
|
| Otur eller?????? |
525 | | 0 |
|
| Eftermontering elhissar bak på E34 -93 |
tarzan325 | Richard | 2 |
|
| E28-gurus, se hit!! |
Lasse Kongo | Lasse Kongo | 5 |
|
| "liten motor?" |
kmsnet | David | 3 |
|
| Förarsäte... |
ponken78 | | 0 |
|
| Kamkedja... |
ponken78 | ponken78 | 4 |
|
| Farthållare... |
Dexx | Dexx | 2 |
|
| Eftermontering av Armstöd |
Jesper | Johan Sjöström | 1 |
|
| eftermontering farthållare |
Nallen | Johan Sjöström | 5 |
|
| Stötdämpare |
ALEXINI | ALEXINI | 3 |
|
| olja på tändstift |
eddie | MG | 3 |
|
| Byte till 17"-fälg och däck |
leksa | leksa | 5 |
|
| M5 instrument i 540 |
rawlaw | Richard | 5 |
|
| Vindrutetorkare bak Touring E39 |
ALEXINI | | 0 |
|
| CHECK CONTROL |
Maurixt | Ticco | 4 |
|
| Fjädring och stötdämpare |
\\B M W 540IA -93// | Pontus | 1 |
|
| Hjälp med att koppla in el-hissar |
Ricke | | 0 |
|
| Relä????? |
Melin | | 0 |
|
| Minska bensinförbrukningen? 525a |
Bjudko | | 0 |
|
| AC/ACC, olika varianter |
Holy | Bjudko | 3 |
|
| motor? |
nybis | Bjudko | 3 |
|
| Varvtal/100 kmh |
Klas | ridern | 8 |
|
| Lufttryck |
Leiford | 525 | 2 |
|
| BILEN DRICKER OILJA |
MR: 525I | jonnyopipo | 3 |
|
| skakig inbromsning |
tarzan325 | jonnyopipo | 18 |
|
| Hjälp med bussningar.......snälla, bråttom |
Manga | Paap Reeder | 5 |
|
| 520i-92 |
Leiford | Sahlin | 5 |
|
| Backljus,torkare,spolare funkar ej 525touring |
Magnus Hallman | Magnus Hallman | 3 |
|
| Koppla in slitagevarnare? |
Ricke | micke t | 2 |
|
| Vindrutespolare... |
Dexx | micke t | 1 |
|
| Fläkt |
Greger | urban | 6 |
|
| Nackstöd bak |
Holy | rawlaw | 2 |
|
| kondensorn |
Claes | Claes | 1 |
|
| 540 motorstopp (getriebsprogram) |
jimmy | 540 | 1 |
|
| Turbo på min 520. möjligt? |
ludde | Bumse-man | 2 |
|
| Olja till 525-91 24v. |
Julius | Anders S. | 4 |
|
| kam |
ringström björn | | 0 |
|
| Kardanaxel + stötdämpare |
\\B M W 540IA -93// | Osprey | 1 |
|
| 523 Steptronic |
Urshult | | 0 |
|
| Vacumslang ? |
hilmer62 | JONAS BMW CS:4338 | 10 |
|
| Liten fläkt i kupén AC...går hela tiden |
kb | Ingo | 2 |
|
| Växellådras... |
Ticco | Karl Wågman | 10 |
|
| trasig dieselpump ! |
Abe | tarzan325 | 5 |
|
| Skillnad på td&tds förutom hk |
Magnus Hallman | tarzan325 | 2 |
|
| Trög Tacklucka |
eddie | | 0 |
|
| Plastlock över kamarna |
Tommy | Alien555 | 1 |
|
| klimator 525 i -92 |
bomi | Carsten | 2 |
|
| Bensinförbrukning på 518 e34 |
Johcarl | DeMeer | 2 |
|
| Inspektion II |
leksa | Ingo | 1 |
|
| centrallås alt larm |
Dexx | Dexx | 4 |
|
| Airbag lampan lyser |
Equliz | Equliz | 5 |
|