|
|
|
|---|---|
|
Finns det något enkelt sätt att få halvljusautomatik på bilen. Tacksam för hjälp OO=00=OO /F.Nilsson. BMW CS:2303 | |
|
på min kostade det 620 kr. monterat och klart. minns ej firmanamnet dock då detta gjordes innan jag blev ägare..(någon stans i sthlm) mossning, Dan |
|
|
Hej. Har själv en importerad 525:a utan ljusautomatik som jag bestämde mig för att inte montera då en kompis har en likadan bil och han gjorde detta. Resultatet blev en rad problem med Check Control enheten instället (=dyra problem), som default varnar för "Licht an ?" när man stänger av motorn. Mitt råd är att strunta i det. Man vänjer sig med ljusknappen.... KMN |
|
| Kan inte Bmw väcka liv i den funktionen via diagnosuttaget? | |
|
Det är väl bara på nyare bilar? MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
på min E30 -90:a så funkar det så här... knappen intryckt i botten: inget lyse nånstans hur man än gör förutom nummerplåten. detta med nyckel i läge 1. Första läget på knappen: parkering (och dimljus om man vill), och radio, oxå här läge 1 på nyckeln. Knappen längst ut i 2:a läget: halvljus, (och dim om man vill), även radio. Vrider jag i det läget nyckeln till noll, alltså tar ut den så stängs allt av. Så vill jag ha det i min E34 -93. Nu när man startar bilen så dröjer det en stund så tänds halvljuset, men inget annat är möjligt, (dim, hel eller instrumentbelysning). Rickard |
|
|
en sak till.... på E30:n funkar radio på parkeringutan nyckel, det gör det inte i E34:an Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.