|
|
|
|---|---|
| Nån som har ett bra tips om någon som kan hjäpa till att imp. en 328i E46?? | |
|
Hej! Hur mycket får den kosta? Max mil, utrusning,mm? Mvh Marin |
|
|
Hallå ! Prata med Europeiska bil importen (Janne) i GBG de kanske inte är de absolut billigaste men de är MYCKE FINA BILAR och 110 % ordning på alla papper Den som har mest grejer när man dör, vinner :) |
|
|
Marin<<för en -98 med max.6000 mil,sportstolar,acc 180.000:- -99 med samma mil ca.195.000 |
|
|
Jag har en kamrat som har stor erfarenhet av BMW import. Mycket noggrann och ärlig kille. Ring Per-Erik Lundgren på 036-128340. Lycka till ! /thomas e |
|
| Du kan också prova www.autoo.se, där får du en mycket bra garanti, du får inga problem när du skall försäkra den som man ev annars kan få (beronde på var man bor i landet). De kör också med någons slags nöjd kund garanti, dvs om du inte är nöjd med bilen när du får se den så behöver du inte köpa den. Jag hade tänkt köpa genom dem men det blev genom en annan importör som var lite billigare. Kolla upp den du handla med ordentligt, det har varit mycket skriverier om ogentligheter bland direktimportörerna. Det är viktigt med bra garanti, åtminstone tycker jag det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.