|
|
|
|---|---|
|
Har en liten fråga här, vill ha bättre väghållning i min 535:a -86 (e28), det jag redan har gjort är att jag har sänkt bilen med sportfjädrar och dämpare + att jag har köpt fjäderbenstag fram och bak. Finns det några delar man kan använda från någon annan modell som är bättre än dom som sitter på bilen nu, bussningar etc? Eller finns det någon annan väg att gå? Tacksam för alla svar. MvH Danne | |
|
Ställbara dämpare och krängningshämmare från Verrera eller Spax eller liknande! E28:an blir som en gocart då!! Jag har åkt med gula Koni och Verrera vilket var mycket trevligt! PS. Bra att du tryckte bort dina stora bokstäver!! Kör hårt! |
|
|
Köpte Verrera "hämmare" till min E28, 25mm fram och 20mm bak plus Bilstein dämpare och Eibach fjädrar... jag kan försäkra att det blev en fantastisk väghållning!! Bättre än min nuvarande M5 (E34) som iof är original än så länge... REKOMENDERAS VARMT!! Kör så det ryker Mvh Jocke W |
|
|
Var får man tag i hämmare?? Har inte letat ihjäl mig men det lilla jag letat så har jag inte hittat nå't! Cheers /Dag |
|
|
Ring Grupp70 Konstruktion och design 0413-18122 (Verrera) eller OCL/Brorsson (Eibach) Mvh Jocke W |
|
|
Tack för svaren, nu vet jag vad jag skall köpa härnäst... Kör alltid hårt, frågan är bara hur länge man får behålla kortet! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.