|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vart i helsike hittar man 518i-emblem till E28? Tacksam för svar. PS. Jag vet att detta inte är något annonsforum, men du som läser detta kanske har ett liggande hemma? DS. //Tomas M 528i -86 | |
| Ska du inte ha 528? | |
|
nänä, 518-emblem ska det vara =) Man vill väl ha en zzzleeper vid rödljusen så att GTI-grabbarna kan grämma sig när de över 200 kusarna gå i backen och, ja du vet... *hehe* //Tomas M 528i -86 |
|
Rico |
Ha ha ! Fan jag vill också ha ett 518I emblem ! Rick |
|
Har inte skroten något emblem?Annars har nog BMW sådana emblem till salu..... |
|
|
Jag hade en 328i coupe -96 med 316 märke på bakluckan. Snacka om att alla SAAB och Volvo turbo bögar blir förvånade när man kör ifrån dem med en sketen 316. hehe. |
|
| BMW emblem av alla de valörer finns hos BMW! | |
|
Se till å ha ett slutrör åxå så blir de riktig 518 stil... HEHE!!! //Cosmos (Ännu ej BMW Ägare) (Har Amazon TILL SALU) |
|
| Kanske ska man sätta på ett 535-emblen på sin 518? Så är det ingen som vågar köra ifrån mig mer! | |
Bumse-man |
hade en 318 -90 som och drog mot en merca, han hade visserligen full bil men tyckte väl han skulle dra mej endå... vilket han inte gjorde... sen tyckte han det var en ganska kul grej att jag hade 318 emblem på bilen, och undrade om det var en 320 eller en 325... vissa räknar visst bara hästar... |
|
Det sitter ett 518i emblem på min bil och det kóstade 125:- på BMW. Man kan ha mycket kul med det, jag vet. 528iA -83 |
|
Blown4Fun |
Måste oxo skaffa ett. Tänk er cenariet: Rostig gammal E28 med plåtfälgar cruisar lungt efter gatan. Mannen i sin "518" får se en Volvo T5R i backspegeln. Antagligen en kepsförsedd kille som har fulla bilen av polare som tyckte dom skulle visa ägaren i den Rostiga Fula BMW´n vad den fina volvo´n som pappa betalt går för. När dom kommer fram till backspegeln på BMW´n hinner dom se att föraren flinar brett och plötsligt börjar den annars så tama BMW´n Ryta som en tiger för att övergå till att vina och yla som en prärievarg. BMW´n går iväg på ett brett ställ på tvåan och niger i röven när trean Slås i och försvinner sedan i fjärran. Det var nog ingen 1,8. Det var en 3,0 med massor av laddtryck. Det är BMW med turbo som gör livet värt att leva. Max Smiles/Miles. Övertryck i insuget är aldrig fel..... |
|
Blown4fun: hehe, helt rätt resonemang. Härnäst blir det ett 518-emblem för mig. 125 kr för att se GTI-töntar gapa med vidöppen mun är det värt =) //Tomas M 528i -86 med minst 200hk+ kvar =) |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
ArtNr:51 14 1 917 913 -"518" emblem 51 14 1 916 137 -"i" emblem |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.