Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 325i LIM -02 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 520i -96 |
| Min första bil var en | Renualt |
| Yrke | Chaufför |
| Hemsida | http://1gustav.blogspot.com |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-11-06 21:04 (för 6.808 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-12-19 22:02 (för 6.765 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Slanga bensin ur en 520! 2007-12-15 16:55 (för 6769 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vindrutespolning och vajer till motorhuvsöppningen sönder! E39. 2007-11-27 16:57 (för 6787 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 3 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 22 |