|
|
|
|---|---|
|
Nu är det som så här att jag har bytt upp mig till en 325 som jag ska hämta på måndag. Min nuvarande gamla 520 tankade jag fullt igår, och jag tänkte väl vara sniken och försöka slanga tillbaka så mycket som möjligt, då det är en bilhandlare som ska ha den. Så jag tog fram den gamla hävertslangen och försökte sticka ner slangen i tanken, men det gick bara cirka 40 cm, sen var det stopp! Tänkte höra ifall någon vet om det sitter nåt sorts slangningsskydd där, eller om jag bara ska vara lite envis och fortsätta försöka pilla ner den? Tack för svar! | |
|
eller kör runt hela morgondagen & gör slut på all bensin?.....tror att det siter nån skyydd där ja,be annars om full tank till 325 från handlare?. annars borde det väl gå att lossa nån slang & få ut det den vägen? inte för att verka negativ...men tycker detta tar priset.....att slanga ur bensin...... men kanske bara jag som tycker så..... hoppas det löser sig på nåt sätt |
|
| 80 liter soppa är värt några kronor, så varför ge det till handlaren? | |
|
Om man fick full tank när man köpte en bil så hade jag inte brytt mig. så det är bara att slanga på |
|
| jo,80 liter soppa är värt pengar OM vi pratar om bilar runt 5 tusen kronor...men det gör vi väl inte nu om jag fattat det rätt?...vet man att man ska byta/sälja bil kanske man inte borde tanlka fullt?...jag har köpt bil många ggr av handlare & fått full tank "på köpet" i stort sett alltid OM vi pratar om dyrare bilar,i mina fall över 40000tusen kronor....men alla får göra som dom vill | |
| låt bensinpumpen göra jobbet ;0) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.