Ingen bild ännu
Presentation
Jag är en kille från mitten av skåne som bara älskar BMW och har gjort hela mitt liv, till våren hoppas jag hitta en fin E30 88-90
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | Studerande |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2004-11-20 00:47 (för 7.884 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2004-11-27 19:54 (för 7.877 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
tomgång m20b25 -90 2008-01-08 01:44 (för 6740 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Ny arbetskamrat, "hobby meckare" BMW = dåliga toppar. 2008-01-12 01:21 (för 6736 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 3 st |
| Inlägg i diskussioner | 9 st |
| Totalt antal inlägg | 12 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 211 |