Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 320D -15 523I -06 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2021-07-20 00:03 (för 1.804 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2021-07-20 00:03 (för 1.804 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Vågar jag köpa en 520D 2011 med manuell låda? N47T motor. Tacksam för snabba svar. 2021-07-20 00:10 (för 1804 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vågar jag köpa en 520D 2011 med manuell låda? N47T motor. Tacksam för snabba svar. 2021-07-22 10:28 (för 1802 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 3 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |