Ingen bild ännu
Presentation
Är tillbaka nu efter en sejour med SAAB Turbos.Jag har alltid gillat BMW.Hela familjen åker BMW,det var jag som introducerade BMW bilarna för familjen.Ska köpa mig en 540ia touring 93-94
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 528iM-87 Ska köpa en 530i/540i Touring |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 2st 2002-72-75 3 st 320i-76-79-82 1 518i-77 2st528i-77-82 |
| Min första bil var en | SAAB 95 -71 |
| Yrke | Serviceman |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2002-09-26 13:43 (för 8.674 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2002-12-31 00:14 (för 8.578 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
M30 Bygge 2003-01-10 15:06 (för 8568 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Intresse för kopparpackningar? 2003-01-17 10:44 (för 8561 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 12 st |
| Inlägg i diskussioner | 31 st |
| Totalt antal inlägg | 43 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |