Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525 -2002 M3 -2003 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 316 -1996 325 Clubsport -2003 |
| Min första bil var en | Honda Civic |
| Yrke | Socionom |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2018-03-13 23:21 (för 3.028 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2018-03-13 23:21 (för 3.028 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
525 E39 -02 AUT går dålig, motorlampa lyser 2018-03-13 23:43 (för 3028 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
525 E39 -02 AUT går dålig, motorlampa lyser 2018-03-21 20:37 (för 3020 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 10 |