Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i -02 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Subaru |
| Yrke | Lagerchef |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2016-10-13 22:32 (för 3.543 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2016-10-13 22:32 (för 3.543 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Kylarvätska temperatursensorn till max, imma på rutan och oljelampan lyser. BMW 525 - 2017-11-22 17:46 (för 3138 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Kylarvätska temperatursensorn till max, imma på rutan och oljelampan lyser. BMW 525 - 2017-12-07 09:54 (för 3123 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 5 st |
| Totalt antal inlägg | 6 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |