Ingen bild ännu
Presentation
bara en gubbplutt som tjackat en gammal BMW
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 540ia touring -95 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | amazon |
| Yrke | flyttgubbe |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2013-04-12 16:15 (för 4.820 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2013-04-12 16:15 (för 4.820 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Laga slanganslutning till kylaren 525i e34 2013-04-12 16:18 (för 4820 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |