Ingen bild ännu
Presentation
En sambokille på 32 från skåne, bor i Växjö och har upptäckt att jag älskar bmw!
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | Skall köpa en bmw 525 alt 530 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | opel |
| Yrke | Elektriker |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2011-06-19 18:25 (för 5.485 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2011-06-19 18:22 (för 5.485 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Stockholm open edition 2011-06-20 00:15 (för 5484 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 13 |