Ingen bild ännu
Presentation
Jag är en bilåkare, inte bilkörare :-)
Bilen för mig är ett fordon som tar mig bekvämt från punkt A till B. Och jag är fruktansvärt oteknisk. :)
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525 iA -04 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 323i -96?? |
| Min första bil var en | Ford Escort |
| Yrke | Manager |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2011-04-28 15:41 (för 5.536 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2011-04-28 15:39 (för 5.536 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Aircondition lägger av hela tiden 2011-04-28 15:54 (för 5536 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Aircondition lägger av hela tiden 2011-04-28 16:27 (för 5536 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |