Ingen bild ännu
Presentation
gasglad som alltid brukar sätta beemern i ett räcke..
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i -92 520i -95 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Ford sierra |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-11-09 17:38 (för 6.073 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-11-13 16:37 (för 6.069 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Problem på E34 med servo, laddning och temp efter körning på oplogade vägar 2009-12-27 10:43 (för 6025 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Problem på E34 med servo, laddning och temp efter körning på oplogade vägar 2009-12-27 10:57 (för 6025 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 3 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 5 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 43 |