|
|
|
|---|---|
|
Hellu.. skulle åka och handla lite igår, men det var inte nå plogade vägar på 2mil.. men tänkte att det inte skulle vara några problem.. Men efter ca 1mil så gick tempen upp i högsta och servon slutade fungera och den slutade ladda batteriet och bara dog.. Bmw e34 525i 92a | |
|
Remmen gick av eller så kom det in så mycket snö i motorutrymmet att remmen blev blöt och började slira. Dåligt spänd rem isf... säkert på väg att gå av. I båda fall... Köp ny :) Att en E34 inte är någon plogbil är ju kanske inte så svårt att lista ut ;) Vart vill du komma med ditt inlägg? // Erik |
|
| Jag är en oskuld när det gäller Bmw.. har bara haft opel innan och undrar vad det är som går fel när man försöker ploga vägar med en bmw :) | |
|
Läs vad jag skrev nyss :P Det blir ju samma fel på en BMW som på en Opel när man försöker ploga.. Inga plogbilar som sagt ;) // Erik |
|
|
Heinz_Keller: lmao! Tack för lite underhållning. ;) Jag säger exakt samma sak som Heinz i sitt första svar; Remmarna/generatorn mm är fullproppat med snö. Har du ventilerad generator med slang från fronten som jag, måste bilen in i värme och tinas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.