Ingen bild ännu
Presentation
Gillar brum, vrål, skrik och doften av napalm på morgonen.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 130i -06 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-08-20 17:35 (för 6.155 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-08-20 17:35 (för 6.155 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Om chassin och bmw performance 2009-08-20 18:03 (för 6155 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
BMW Performance luftinsläppsystem 2009-08-20 17:58 (för 6155 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 4 |