Ingen bild ännu
Presentation
Expert på driftsäkerhet. Jobbat med flyg hela mitt yrkesliv. Älskar BMW men har en - visserligen helt ok - SAAB som tjänstebil just nu. Ska köpa en BMW som andrabil nu.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 523, 2000 |
| Min första bil var en | SAAB |
| Yrke | Ingenjör |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-05-18 19:46 (för 6.249 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-05-18 19:46 (för 6.249 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Ska jag slå till eller rata denna 2001 740iL? 2009-05-18 19:55 (för 6249 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Ska jag slå till eller rata denna 2001 740iL? 2009-05-19 23:47 (för 6248 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 4 st |
| Totalt antal inlägg | 5 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |