Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 540ia -96 (e39) 540ia -93 (e34) 750ia -92 (e32) |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 3x 740ia -93 (e32) |
| Min första bil var en | Cheva Van -85 |
| Yrke | Ingenjör |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-05-10 19:54 (för 6.257 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-05-10 19:54 (för 6.257 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Behöver lyfta insug på 540iA -99 Hur koppla loss fuelrail? 2009-05-11 16:56 (för 6256 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |