Ingen bild ännu
Presentation
Funderar på att köpa E38 eller E46 touring... så det pendlar en del :-)
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | Reservdelsslav |
| Hemsida | http://mejas.blogdog.se |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-05-03 01:15 (för 6.263 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-05-03 01:15 (för 6.263 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Är det värt att gå vidare med denna bil? 2009-05-11 23:35 (för 6255 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 14 |