Ingen bild ännu
Presentation
Jag är en kille snart 40. Är bilintresserad men mekar inte själv, har goda vänner som gör det. Är kristen sen 8 år tillbaka.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | Bmw 540iA Touring -99 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Volvo 164-69 |
| Yrke | Egen företagare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-12-14 15:29 (för 6.399 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-12-14 15:29 (för 6.399 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Vad betyder "växellådsnödprogram"? 2008-12-14 16:00 (för 6399 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vad betyder "växellådsnödprogram"? 2008-12-14 16:47 (för 6399 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |