Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525-95 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Triumph 2000Mk1 |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-04-24 21:33 (för 6.637 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-04-24 21:33 (för 6.637 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Vad kan det vara för fel när plötsligt ABS & handbromslampan lyser och bilen dör? 2008-04-24 21:43 (för 6637 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vad kan det vara för fel när plötsligt ABS & handbromslampan lyser och bilen dör? 2008-04-25 17:27 (för 6636 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 3 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |