Ingen bild ännu
Presentation
En fruktansvärt uppgiven kille med en nyinköpt bmw diesel -02 som kamkedjan gick på efter 55mil
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525 d 2002 e39 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | bmw 320 |
| Yrke | montör |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-03-26 14:14 (för 6.667 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-03-26 14:14 (för 6.667 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Köpte 525 d -02 kom 50 mil sen gick kamkedjan, vad gör jag? 2008-03-26 14:26 (för 6667 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Köpte 525 d -02 kom 50 mil sen gick kamkedjan, vad gör jag? 2008-03-30 10:17 (för 6663 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 4 st |
| Totalt antal inlägg | 5 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 26 |