Ingen bild ännu
Presentation
Niclas, 28 vårar med ett aldrig sinande intresse för motorer med tillbehör. (I grund å botten cross/MC-kille) Har en stark hatkärlek till just BMW. Dieseldrivet har blivit lite av en besatthet hos mig och kör numera endast detta. Denna inställning (livsstil?)fick jag dock efter lobotomin. Några barn, ett hus och en angenäm hona har jag ock. Min sociala förmåga tar sin ände här, väljer då att avsluta med hedern i behåll?! Ha det väl alla vänner
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525 TDS |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 323i-81 525i-94 |
| Min första bil var en | Volvo 240 GL (Gunnar Larsson?) |
| Yrke | driver |
| Hemsida | |
| ICQ | ?? |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-01-13 17:45 (för 6.739 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-02-10 18:22 (för 6.711 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
TDS-AUT.LÅDA SOM FORTFARANDE INTE DRIVER! 2008-06-04 20:54 (för 6596 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
TDS-krångel aut. 2008-04-25 19:49 (för 6636 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 3 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 54 |