Ingen bild ännu
Presentation
Hej..Heter Nenad är 24år..
Äger BMW 525.bilen e perfekt går bra tyst motor stor bil..
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | Bmw 525 e60..2004 sedan |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | ingen |
| Min första bil var en | audi 80..88år |
| Yrke | bilglasmästare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-09-04 17:22 (för 6.867 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-09-04 17:22 (för 6.867 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Hjälp och tips önskas inför eventuellt köp av E60 525 - 03 2007-11-19 20:49 (för 6791 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 8 |