|
|
|
|---|---|
|
hej, jag är sugen på en 525 03.an jag funderar på att om jag ska slå till här kommer nackdelar 1:- bilen står c:a 1 tillbaka hos bilförsäljaren 2:- faramrutam är byt och motor huvudet är lackad(de säger att det var skottskadade) 3:- finns inga vinterdäck på bilen 4:-det finns inga utrusning förutomxenonljus 5:- har gått 14000 mil årsmoddel 2003 e60 fördelar: min favorit färg, bra pris, c:150.tk nu jag vil att ni hjälper mig med förslag om det värd att köpa sådan bil för att jag vill inte att jag ska ångra mig efter köpet. mvh | |
|
Tjena Scott Verkar helt ok men hade jag vart du hade jag köpt en bil med mer utrustning tro mej du kommer ångra dej sen:) enligt mej då lycka till i alla fall :) |
|
| hmm allså jag behöver inte mera utrusning på bilen menar du att det blir svårt att sälja sen eller? | |
|
min har gott 12000mil inga problen dom bilarna har stensskot det har jag ..jag ska lacka min sen..om bilen e inport köp intE.......jag tycket om bilen den e bra som fan... Nenad Zloja |
|
|
Köp med mer utrustning på bilen det blir roligare ,håller med lifestream. Det vi snackar är bilar med litet förmånsvärde för den som hade den som tjänstebil = volvo och saab nivå. Äger själv en 520i med liknade utrustning. Jag gav 180000kr för 10månader sen.Dock mycket välvårdat ex och 8000mil. f.d tjänstebil på jobbet.En chef som kör försiktigt. stenskott och lack skador blir något värre när huv o skärmar är i aluminum. färgen fäster ej på detta material lika bra. 520I är något undermotoriserad Men priset verkar ok 150000kr protos |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.