Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 540I [kompressor] |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Sabb 900 2.0T |
| Yrke | Säljare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-07-30 01:09 (för 6.904 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-07-31 13:01 (för 6.903 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Fläkten sprängdes! 2007-08-02 09:45 (för 6901 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
"Nolla" airbaglampa E39? 2007-08-17 15:35 (för 6886 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 14 st |
| Totalt antal inlägg | 16 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 100 |