Ingen bild ännu
Presentation
Jag är en 35 årig kille i Ådalens Sollefteå. Fru och två barn och stor villa i central delen av tätorten. Jobbar som Ombudsman/förhandlare för Lärarnas Riksförbund i XYZ-län så jag rör mig på vägarna en hel del.
Har alltid haft ett intresse för bilar och BMW i synnerhet. En hel del dreglande över BMW bilar över diverse tidskrifter i min ungdom.
Das war alles för tillfället!
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i sedan-05 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 320-96, 325-93 |
| Min första bil var en | Saab V4 |
| Yrke | ombudsman |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-07-20 17:19 (för 6.917 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-07-20 17:19 (för 6.917 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
E60 fråga:Varför åkte alla sidorutor ner ca 20cm? 2007-08-06 21:46 (för 6900 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 3 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 34 |