Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 320i touring -99 |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-07-18 19:23 (för 6.919 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-07-18 19:23 (för 6.919 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
750i utan katalysator? bra eller dåligt? 2007-07-18 19:36 (för 6919 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
750i utan katalysator? bra eller dåligt? 2007-07-18 22:12 (för 6919 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |