Ingen bild ännu
Presentation
Är en trevlig prick ;P
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 520i-1990 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 518i 88 |
| Min första bil var en | Ford transit xD |
| Yrke | Mekaniker |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-07-16 14:43 (för 6.917 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-07-16 14:43 (för 6.917 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Hur ska reläerna sitta i en 520i -91? 2007-07-16 14:50 (för 6917 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Hur ska reläerna sitta i en 520i -91? 2007-07-17 19:31 (för 6916 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 11 st |
| Totalt antal inlägg | 12 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 8 |