Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i 91 318 90 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-04-01 13:29 (för 7.024 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-04-01 13:29 (för 7.024 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
vilken topplagring ska man ha? finns flera olika! 2007-05-17 19:39 (för 6978 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Klonk från övre stötdämparinfästning 2007-05-18 19:47 (för 6977 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 5 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 16 |