Ingen bild ännu
Presentation
Jag har stor intresse för bilar. Jag älskar att köra bil och det har jag gjort sedan jag var 12 år gammal och nu i år fyller jag 45 och har aldrig råkat ut för nån bilolycka och därför kan jag säga det med ett viss stolhet att jag är en bra förare.
Jag äger just nu en gammal 316, importerad, 1992 och har bestämd mig att meka själv med den.
Jag förväntar mig att man kan bidrag med någonting bra av min eget erfarenhet som bilförare i den här forum.
Jag tror på en körning där man visar respekt och hänsyn åt andra.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | BMW 316i 1992 COMBI |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | OPEL KADDET 1975 kombi/automat |
| Yrke | Taxiförare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-01-26 10:12 (för 7.092 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-01-26 11:28 (för 7.092 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
316/92 tomgångsventil 2007-01-26 10:55 (för 7092 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
316/92 tomgångsventil 2007-01-26 11:17 (för 7092 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |