LeoG

Medlemsnummer 32580 64 årBosatt i Mölndal, Västra Götalands Län
Senast inloggad:
Ingen bild ännu
Ingen bild ännu

Presentation

Jag har stor intresse för bilar. Jag älskar att köra bil och det har jag gjort sedan jag var 12 år gammal och nu i år fyller jag 45 och har aldrig råkat ut för nån bilolycka och därför kan jag säga det med ett viss stolhet att jag är en bra förare.
Jag äger just nu en gammal 316, importerad, 1992 och har bestämd mig att meka själv med den.
Jag förväntar mig att man kan bidrag med någonting bra av min eget erfarenhet som bilförare i den här forum.
Jag tror på en körning där man visar respekt och hänsyn åt andra.

Typ av medlem

Inte Pro-medlem

Profiluppgifter

Äger följande bilar BMW 316i 1992 COMBI
Har ägt följande bilar
Min första bil var en OPEL KADDET 1975 kombi/automat
Yrke Taxiförare
Hemsida
ICQ
Kön Man
Registrerad 2007-01-26 10:12 (för 7.092 dagar sedan)
Uppdaterad 2007-01-26 11:28 (för 7.092 dagar sedan)
Senaste startade diskussion 316/92 tomgångsventil
2007-01-26 10:55 (för 7092 dagar sedan)
Senaste besvarade diskussion 316/92 tomgångsventil
2007-01-26 11:17 (för 7092 dagar sedan)
Startade diskussioner 1 st
Inlägg i diskussioner 1 st
Totalt antal inlägg 2 st (ca 0 inlägg/dag)
Ungefärligt antal besök till AutoPower 1