Ingen bild ännu
Presentation
Jag är en trevlig kille på 20 års åldern som undrar lite saker om min bmw.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | BMW 323 CI 2000 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | Ingen |
| Min första bil var en | Ford escort cab XR3I |
| Yrke | Maskinist |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-11-22 23:55 (för 7.157 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-11-22 23:55 (för 7.157 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Har problem med kylarvätskan och passagerar dörren snälla hjälp mig e46 -00 coupe 2006-11-23 00:23 (för 7156 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |