Ingen bild ännu
Presentation
Jag är jag. Har precis köpt min första Bmw, och än så länge så verar det vara skit. Men alla säger ju att bmw är gjord med äkta tysk byggkvalitet å vi får väl se när jag har spenderat alla mina pengar på den.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525Tds Aut. -92 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Ford escort xr3i |
| Yrke | Blandat |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-11-12 12:20 (för 7.167 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-11-12 12:20 (för 7.167 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Fylla på olja i automaten? 2006-11-26 23:47 (för 7153 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Fylla på olja i automaten? 2006-12-05 21:31 (för 7144 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 5 st |
| Inlägg i diskussioner | 12 st |
| Totalt antal inlägg | 17 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |