Ingen bild ännu
Presentation
BMW frälst sedan några år tillbaka, framförallt V8. Jobbar som elektriker men sysslar en hel del med data och elektronik också.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 540iAM -99 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 540iA -94 525i -91 |
| Min första bil var en | Rutten volvo 240 |
| Yrke | Elektriker |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-10-23 14:49 (för 7.182 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-11-15 16:43 (för 6.428 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
KTEMP: 110 grader 540iA E39 -99 2008-09-23 16:16 (för 6481 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vad tror ni om denna 540? 2008-10-04 09:36 (för 6470 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 25 st |
| Inlägg i diskussioner | 38 st |
| Totalt antal inlägg | 63 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 22 |