Ingen bild ännu
Presentation
en kille som ska fylla 18 i höst, mekar med min e36:a till dess
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 325i -94 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | Mammas 520 -01 ? |
| Min första bil var en | Bmw 325 -94 |
| Yrke | Studerande |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-06-05 20:53 (för 7.326 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-06-05 20:53 (för 7.326 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Min E36 luktar illa vid hård körning, varför? 2006-07-06 16:03 (för 7295 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |