Ingen bild ännu
Presentation
Har jag undrat länge. Troligen så här. Motorintresserad, älskar att köra bil, mc, resa m.m. BMW freak, gillar töser, musik, spela o sjunga, ta en bägare i goda vänners lag. Glömde god mat för bövelen. Livsnjutare alltså.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 850cia-91 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 528i |
| Min första bil var en | SAAB-96 1966 års modell |
| Yrke | chaufför |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-03-14 12:00 (för 7.409 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-03-14 12:00 (för 7.409 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Vem säljer en 840-850 i MINTCONDITION? 2006-03-16 11:14 (för 7407 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Har någon varit och tittat på 840:n på Wheelkick? 2006-03-14 13:05 (för 7409 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |