Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i -01 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 325i coupé -87 530iA -01 520i -94 |
| Min första bil var en | volvo 340 |
| Yrke | Drifttekniker |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-03-10 00:47 (för 7.414 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-09-13 20:26 (för 6.131 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Har tänkt köpa 525/530 2006-03-10 00:55 (för 7414 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Varför kan jag end. starta bilen med 1nyckel och inte extra nyckeln ? 2009-09-21 07:25 (för 6123 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 10 |