Ingen bild ännu
Presentation
48-årig stockholmare med smak för livets goda. Uppskattar kvalité - anhängare av framförallt fransk o italiensk mat, design o deras bilar. Inte så förtjust i tysk "ordning", men de gör en del trevliga bilar
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | Planerar köp |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 2000 Tilux -71 |
| Min första bil var en | SAAB 96, 2-takt från 1960 |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-02-28 10:06 (för 7.424 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-02-28 10:06 (för 7.424 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Magnesiumblock i BMW ? 2006-03-07 08:35 (för 7417 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Magnesiumblock i BMW ? 2006-03-07 16:22 (för 7417 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 8 st |
| Totalt antal inlägg | 9 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |