Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | E39 523 -96 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Ford granada -85 |
| Yrke | Montör tung verkstad |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-02-20 18:08 (för 7.432 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-02-20 18:08 (för 7.432 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
har ni hört talas om v12 som kan gå på 6 cyl? 2006-03-02 19:02 (för 7422 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
elsystemet bråkar, kan det ha att göra med bytt chip (från 170 till 183hk ) 2006-02-20 23:27 (för 7432 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |