Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 325i touring -90 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | volvo 440gl |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-02-11 13:27 (för 7.441 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-02-11 13:27 (för 7.441 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
avgasvärdena för höga, ej landa.. va ska man göra ? 2006-02-11 14:29 (för 7441 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
e30 323 bränslepump eller relät? 2006-04-18 13:11 (för 7375 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |