Ingen bild ännu
Presentation
35 år, chef i bank, älskar bilar, min första BMW är denna 530i. älskar den!!
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | BMW 530i -01 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Datsun Stanza 1.8 SGL |
| Yrke | Banktjänsteman |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-12-13 21:17 (för 7.500 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-12-13 21:17 (för 7.500 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
530i E39 går som en orm på vägen. Varför? 2006-09-13 19:04 (för 7226 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
530i E39 2005-12-15 21:47 (för 7498 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 3 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 6 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 3 |