Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 320i -86 323i -83 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | Mångsysslare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-07-18 14:20 (för 7.646 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-07-18 14:20 (för 7.646 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
JAg har problem men min sinter koppling e30 2005-07-30 16:54 (för 7634 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Någon som vet om man kan kompsänka med dubbla packningar 2005-07-20 07:35 (för 7644 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 6 st |
| Totalt antal inlägg | 8 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 28 |