Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 316 -76 316 -78 |
| Min första bil var en | Opel Kadett LS 4d -66 |
| Yrke | Chaufför |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-07-10 21:15 (för 7.654 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-07-10 21:15 (för 7.654 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Törs jag köpa en 316i -93(E36) med v-tick? 2005-07-10 21:23 (för 7654 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Törs jag köpa en 316i -93(E36) med v-tick? 2005-07-11 19:08 (för 7653 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 5 |